har sett hur kärlek vunnit, försvunnit och förlorat

borde ha uppdaterat för längesen. har fått skäll och smisk från många håll. sorry, skärpning. men jag skyller på ett härligt lov! nu är det nya tag som gäller.

 

sitter hemma hos hannah och kan inte sova. har pluggat, käkat grönsaker&dipp och bara haft en allmänt fin kväll. kan inte sluta säga hur fina mina vänner är. dock är jag kanske dålig på att säga det in real, men ni vet det.

 

livet knallar på, har inget att direkt klaga på, men ändå är det en massa små saker som ligger och gnager. störningsmoment. det tär, alla små saker blir tillslut stora. jag blir galen på mig själv ibland. ibland kan man känna sig så himla patetisk och löjlig. varför kan jag bara inte skita i allt det lilla?! vissa saker och vissa personer är bara så onödiga att lägga ner energi på. jag vet det, men jag kan liksom bara in blunda ibland. resten av kvällen/natten väljer jag att fly. ska fly in i min håkanvärld och försvinna långt, långt bort. det gör ont för stunden, men är en hjälp på vägen. som sagt, bättre att drömma om något som man inte kan få än att drömma om något som man vet att man skulle kunna få.

förövrigt saknar jag allt som har med den mannen att göra. tjejer, håller ni inte med mig? alla minnen gör mig tokig. det är så fint, men kan ibland kännas så jobbigt. saknaden.



jag skulle ha ringt dig ikväll
men handen fastnade framför mig
jag skulle sagt jag älskar dig
men stolthet kom i vägen
du eller jag, vem är konstigast?



du gör mig galen.


Kommentarer
Postat av: sb

jag håller med!! jag saknar alla dessa stunder vi har stått där längst fram och njutit av våran älskade håkan tillsammans och alla dessa resor över hela sverige tillsamman, ta mig tillbaka....

2009-11-03 @ 09:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0