it's a possibility

har lekt hemmafru med min käraste ikväll. betto of course! vi har städat och lagat mat hemma hos hannah. hon kom nyss hem och märkte inte ens att vi sanerat hela köket, plockat bort berget med disk, osv. det enda kvinnan brydde sig om var vart alla ballonger tagit vägen? haha, taskigt. nu är det plugg som gäller. kan vara (förhoppningsvis) nöjd när man lägger sig och gosar med kudden ikväll!

hade en sjukt skön kväll igår. satt på mitt rum exakt HELA kvällen. sänghäng helt enkelt. kollade på de tre senaste AA-avsnitten och de två senaste från PH. kommer inte ens ihåg sist jag kunde göra det? dock blev det lite deppigt ett tag framåt småtimmarna, inte ens lammräkning kunde få ögonen att slockna. varför? har inte varit deppigt på länge nu. blabla.

men nu är det en ny vecka och därmed nya möjligheter. har ju glömt bort att berätta att jag hannah och kajsa var i göteborg i torsdags. kollade på midnattsvisningen av new moon. coolt. den var jätteeeeeeebra! så vi var på den i lördags här i lich igen.. haha!

nu: tummer ur och därefter plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0