min huckleberry vän

spenderar kvällen på solhagsvägen med mina vänner (poängterar att bettan är här så hon blir glad i ögat). historiaplugg stod på schemat så måste få tummen ur och göra det (VILL INTE!). den dagliga massagerunda är också avklarad. hur fan kan det vara så skönt? 
förövrigt så har dagen bestått av snörvlande och pruttande barn. ser kanske ingen charm i just det, men dom är så himlans söta.

johanträning igår med thina. gick jättebra. var bara jag och amanda, så det blev som en liten privatlektion. mycket lösgörande och lydnadsövningar som thina verkligen behöver. böjt spår, studs och lite annat smått och gott. på slutet hoppade vi en bana på fyra språng, för att känna flyt och avstånd. också väldigt bra för oss. kändes riktigt bra på slutet så jag är nöjd!

nu. TUMMEN UR!

p.s bettan fast du daimar mig och åt upp min favvo så är du min bästa b-pony


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0