och du blir aldrig mer densamma

sitter ännu en kväll och filosoferar hemma hos fröken palm. vi har lite dagen-efter-ångest här. dock har jag väll kanske inte så mycket att ha ångest över, men ibland kan små grejer vara värre än stora. fast idag känner jag mest sympati för vännen vid min sida. haha, så busigt. men, blev en lyckad kväll igår iallafall och det är huvudsaken. ibland blir inte saker som man tänkt sig, men det är oftast då det blir som bäst! en kväll tillsammans med fina vänner slår ju ändå allt.

i vilket fall som helst, idag är en ny dag and life goes on. har varit hemma en sväng och ridit, thina och sune! dom är så himla fin nu! ska tävla med thina imorgon också! 90-100m. så det ska bli fun!
mamma och rolls drog iväg på 50-årsfest så jag spenderar kvällen med hanna och sarah! vi får se vad som händer, impulsivitet you know.
ha en bra kväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0