allting har en mening

sitter i bibblo på skolan och gör allt annat än det jag borde göra! jag har varken ork eller motivation till att plugga för fem öre. men, jag måste. hatar alla dessa måsten, blir tokig. dock blir det självklart mer måsten om man inte blir av med ett? det är ju egentligen inte så jobbigt, det är bara själva principen. känns så sjukt tungt innan man har kommit igång, och innan man har skrivit sista meningen såklart. får alltid världens ångest när man ska reflektera, analysera och allt vad det nu heter. jag är bra på det, men jag får en sånn himla prestationsångest bara! jobbigt. måste släppa det.


har lugnat ner mig ifrån gårdagens utbrott. jag bryr mig inte längre. orkar inte lägga ner energi när jag vet att det inte är någonting att lägga tid på. det är somsagt bevisat. så himla patetiskt bara. punkt slut.


slutar fyra idag, har haft hål sedan typ elva fram till halv tre. kul? nej inte direkt. plus att det är moderna och eftersom jag lyckades stuka foten när jag skulle resa mig upp från golvet (hur fan lyckas man?) igårkväll, så är det ovisst om jag kan vara med eller inte. känns värt att sitta här i hundra år och vänta på ingenting. plus att mami och rolle är på åby ikväll, så måste jag åka buss runt halva jorden i hundra år till för att komma hem. wiho.

nej, nu ska jag (på allvar) ta tag i mitt liv.



my love


Kommentarer
Postat av: ida rohman

du är så dålig på att kommentera min blogg så jag får väl visa gott intryck och skriva några fina rader ;)



haha men vilken fin bild på dig och ponnysen :)

2009-10-08 @ 20:30:51
URL: http://princealberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0