can't you see something's missing

har hunnit med riktigt mycket idag trots att jag inte åkte hem förän halv ett! hade en mysig gårdagskväll med mina vänner. dock slocknade jag och nina tidigt, medans de två hannorna roade sig med film och grejer.

idag har jag hunnit med att:
- köpa stövlar plus lite annat smått och gott
- ridit&smörjt
- mockat bajs
- motionerat 
- städat mitt rum

får finbesök från sundsvall på torsdag så det kändes skönt att få lite saker överstökade! har mycket som ska göras imorgon med, men ska försöka hinna färdigt med allt så jag kan göra nått fun med mina vänner på kvällen. det är ju trots allt lov!

ikväll ska jag bara mysa ner mig i sängen framför desperate och sedan AA såklart! dock känner jag ett starkt behov av att ha en vän vid min sida, snacka lite goja och bara vara. skulle vara så himlans pysigt (får inte bli deppig nueee)
later



<3



you built me up and you broke me down this time

Kommentarer
Postat av: ida

<3

2009-10-27 @ 22:38:24
URL: http://princealberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0