color of my dream

hann inte se färdigt inlåst för wayenne startade ikväll så vi såg på travet från halv tio. dock hann jag se så pass mycket så att jag hann bli lite småkär. säger bara nawooooo! levi är ju typ världens ponki! han är en sånn som inte borde vara där egentligen, han är inte en sånn typ liksom. bara så sjukt tragiskt. och alla sundsvallare, eller rättare sagt matforsbor, känner ni igen hann erik, gubben alltså? störtskön!

nu ska jag krypa ner i sängen, slå på en film och mysa med meya. pluttis.
vi hörs imorgon.
puss och natti!



förstår inte hur jag kunnat missa denhär låten? rätt gammal? dock rätt skön!





Kommentarer
Postat av: ida rohman

haha okej jag blir super nyfiken nu! jag kommer till skolan vid kvart i ett sen ska jag fika med nina. släng ett sms vid kvart i ett om du hinner så tar vi lite frisk luft!



2009-10-09 @ 09:23:08
URL: http://princealberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0