dom här gatorna gjorde oss galna

school all day long. jag och hanna jobbar och sliter med vårat projektarbete. blod, svett och tårar nivet! sitter och sliter av vårat hår för tillfället. i princip iallafall. känner oss rätt kluvna faktiskt. snubbla på målsnöret är något vi är bra på. det känns så. men, när vi nått botten fick vi tillbaka hoppet en gnutta iallafall. nu håller vi inte bara tummarna, utan allt som går att hålla. hoppet är ju det sista som lämnar människan?


får se när jag kommer hem idag, måste bli färdig med allt som är planerat att vara färdigt med projektarbetet today. sen blir det rida pålle och plugga galet. ska förhoppningsvis tävla på uddetorp imorgonkväll, så då hinns inte något naturkunskapsprov att pluggas.

nu är siktet paus och mätta våra magar på rhodos.
PEACE



möt mig nere vid kanalen
bland doopers och weepers
skär ett hål i kulissen
måla en väg härifrån
jag kan vänta på dig
hela natten igenom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0