something about you

har myskväll med min mamsi (och hjalle med såklart) ikväll! har varit ute i stallet hela eftermiddagen och grejat lite. kunde inte rida idag för regnet verkligen störtade ner. så himla tråkigt! ge mig ett ridhus, tack! hade nästan glömt bort hur det är på hösten.

men iallafall, vi har bestämt nu att det snart är dags för sune att få en ny lekkamrat. hur sjukt overkligt och hemskt det än är. min prins. usch, jag gråter bara av tanken. men han är alldeles för fin för att vi ska behålla honom, och tiden för tre hästar finns helt enkelt inte. men, vad som än händer så kommer han alltid att vara min sune. min finaste sune.

skönt med en hemmakväll iallafall, framförallt att få sova i sin egen säng. världens skönaste dessutom! ska nana i tid så man är pigg och glad imorgon! mycket som ska hinnas med i skolan, bara att köra. blir nog en bra freday trots allt!

har jag berättat att vi har fått kissbebisar? minns inte. men har iallafall sex stycken supersöta missar. säg till om ni vill ha en eller två, ska bara behålla en! (fast skulle helst vilja behålla alla) hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0