faster och moster

ja! har hunnit bli båda faster och moster i år. eller, låtsas eller plast eller vad man nu kallar det? i vilket fall som helst så fick erik och charlotte en söt lite pojke imorse och angelica och stefan fick ju lille victor i juni. han börjar bli så himlans stor nu! en riktig liten sötnos.

dagen har mest tillbringats med en störd bettso (faktiskt mer störd än mig), lite historia med bousse (som förövrigt var riktigt sweet idag) och ett bodypump-pass på moderna! just nu är jag med några damer och chillar. ska plugga lite sen får vi se vad som händer..

lyckades både klämma in att rida två hästar (plus springa efter 946746 rymmande hästar) och plugga. duttigt! både wilma och sune var jättefina och båda två hade väääldigt mycket höstkänslor! gosisar.
jag återkommer senare. ska bara spöa nina nu!
TJING

 

 

IDA, NU TAGGAR DU TILL NÄSTA GÅNG! 


Kommentarer
Postat av: ida rohman

tack.. jag ska försöka :)

2009-10-22 @ 22:14:38
URL: http://princealberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0