having you is enough

DEPPIG! pratade med carolinen nyss. vi sitter i samma båt, vi två. det är bra, då tar vi hand om varandra och varandras problem. tänk om jag hade varit lite effektiv så hade jag haft detdär förbaskade körkortet, vilket hade inneburit att jag hade kunnat pallra mig in till stan och varit deppig tillsammans med henne. men icke sa nicke, så är inte fallet. istället får jag blega på playa del sol och mysa med meya som är lite mörbultad. missen håller på att tappa toppen på svansen. låter äckligt va? så illa är det inte.
lika bra att somna och vänta in en nya, underbar måndag. men, för att göra det bästa av situationen blir det måndagsmys med mina flickor på kvällen iallafall. lööööööve.
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0