JAG DÖR

ja, iallafall nästan så! jag och hanna var på möte idag med en snubbe på giraffen om projektarbetet. och ja, jag kan inte säga mycket annat än att JAG DÖR. han ändrade lite på våra planer, som tur var till det bättre. förhoppningsvis, med mycket slit och lite flyt, så befinner vi oss nere i afrika, i zambia, i slutet av november/början av december! HUR COOLT ÄR INTE DET? förstår ni? nu är det bara att hålla tummarna!

hela dagen har varit bra faktiskt. jag och hanna fick mycket gjort och många ideer, så nu är vi riktigt på hugget! tog även ett tjusigt skolkort (känner hat) och provat ut studenmössor. känns så himla overkligt! tiden bara springer iväg och snart står vi där. galet. jag som fortfarande känner mig som typ femton bast! haha!

förövrigt hann jag inte med att blogga igår. fullt upp som vanligt. var iväg till johan och tränade med thina. gick finemang! älskar verkligen att rida storhäst nu!

varit på stan och myst med några gamla vänner idag också. alltid lika trevligt! ikväll blir det greys och mys på solhagsvägen. en bra dag helt enkelt!
vi hörs lite senare, blir lite the hills nu!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0