jag flyger över gatorna vi vinglat på

har blivit lite plugg och mycket monkeyball. vi har fan öppnat värld fyra nu!!! ja, jag och bettan nördar sometimes (ganska ofta). men pluggandet, har verkligen noll motivation? har för mycket att göra, och när jag har för mycket att göra får jag ångest och skiter i det istället för att plugga. bra taktik? knappast. dock har jag faktiskt pluggat lite och i och med det, blivit lite smartare. kommer nog gå bra imorgon! man ska tänka positivt. ska bli sjukt skönt med lov iallafall!

ska plugga lite tiLL och sen blir det sängen i tid!

GODNATT PÅ ER!




åh, hjärtat slår
det slår skiten ur mig
jag vill att du ska se
för jag vill inte förlora dig
du vet att du fått nog när du vill ha mer
låt mig få följa dig ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0