jag vet att det bara är fantasier

ligger just precis nu i hannahs säng. det är mys här ikväll! hannah becky och palm käkar kinamat, jag och janne avstår idag! twilight rullar på tvn. ovanligt? haha nej. eyes on fire måste ju vara en av de bästa låtarna som någonsin har gjorts! sedan blir det DH och andra avenyn. nice!

 

thina gick bra idag. blivit mycket mer lättriden och "ärtig". har inte hunnit med något plugg än, är så mycket som ska göras hemma nu. bygger ett till nytt stall och det målas och grejas överallt. men det blir fint! så det är bra.

 

på bussen hit blev jag värsta nostalgisk. vill ha så mycket tillbaka och ser fram till så mycket.

förövrigt är jag så trött på att alltid träffa på fel personer. alltid. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0