lost in a fairytale

kom in halv nio, slängde mig i duschen, tog en macka.,and now: fastklistrad i soffan!
borde verkligen plugga, men måste bara se grey's först!

en sjukt lång dag. projektarbete i stort sett hela dagen, hann göra färdigt religonsuppgiften också. en sak ur världen iallafall. kom hem vid fem och har tillbringat all tid ute i stallet. ridit, fixat med hästarna och allt som ska med imorgon. ja, det blev tävling imorgon. ska skutta runt med thina 90-100m. tävlingen börjar 18.00, så det är snabba ryck som gäller. slutar fyra så att!

förövrigt så har jag börjat fundera över vad mitt problem är? så fort jag är ensam blir jag så sjukt deppig! hur får man bort alla löjliga tankar från skallen? blir tokig! om det hade varit något viktigt, men det är bara små, oväsentliga, saker. eller, kanske inte, men ändå. just nu tänker jag mest på att problemet är inte att jag bryr mig om en viss person, utan problemet är jag blir så irriterad på att jag bryr mig om att jag bryr mig fast jag inte borde. fattar ni? i-landsproblem.

äsch. bara trams.
nu: PLUGG!

 

because i dont want to make the same mistakes i did
i dont wanna fall back on my face again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0