man slutar aldrig att förvånas

alltså, jag är så sjukt irriterad och förbannad så jag tror jag spricker snart!!!
hade faktiskt lugnat mig, tänkte att jag skulle lägga det på is och att allt skulle bli back to normal again (trots att jag inte ens fått höra ett förlåt). men, nu har jag sett sanningen. falsk, så inihelvetes falsk också! situationen har inte blivit bättre efter dethär vill jag bara påpeka. väntar bara på nästa historia som ska komma upp till ytan. spännande. det är det enda jag känner, för jag bryr mig fan inte längre. trodde bara inte att man kunde sjunka lägre, hur man kunde vara så självisk. trodde i mitt stilla sinne att man kanske skulle börja att tänka igenom sina handligar, men icke. bara ett bevis på vart vi har varandra. far, far away.



p.s kanske inte skulle ha skrivt dethär, för "jag blir ju så sur hela tiden". om så nu skulle vara fallet, konstigt? inte ett jävla piss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0