no time to think of consequences

ibland är det svårt att bara blunda för verkligheten. jag brukar vara bra på det, men såhär på småtimmarna börjar allt sakta men säkert krypa fram och blir klarare. något som egentligen (enligt mig) inte borde vara jobbigt överhuvudtaget kan kännas blytungt. det gör det nu. bara en patetisk sak och en lika patetisk person. stor. gigantisk. hela världen. jag vill inte bry mig. men hur mycket jag än försöker, det går inte. jag vet att jag inte är ensam, så varför bry sig om någon som inte ens är värd det?



men imorgon blir det jacuzzi, cider och trevligt umgänge ute på kålland,
innan vi beger oss in mot stan för att sociala oss lite till.
bort med alla dumma tankar. life goes on.

decisions are made and not bought
but i thought this wouldn't hurt a lot 
i guess not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0