nu är jag en apelsin

haha! bettan visade mig ett så himlans roligt klipp idag (därav rubriken) som jag bara måste visa! lägger in det imorgon. så jäkla fult!

 

borde egentligen ha uppdaterat för typ hundra år sen, men tiden har inte funnits. som vanligt. fast bättre att vara upptagen än inte göra någonting alls? iallafall för en människa som mig.

har hänt så mycket i helgen, vet inte vad jag ska delge eller ens vart jag ska börja. har iallafall varit på kronan för första gången i mitt liv och det var sjukt mycket bättre än förväntat! träffade på gamla godingar som jag inte trodde att jag skulle stöta på igen, och såklart nya härliga (och mindre härliga) människor. jag nina carro hannah och ida hade i vilket fall som helst en galen kväll tillsammans! ni är bäst!

har hunnit med en lång skoldag, har förhoppningsvis kirrat praktikplats och varit på banken och fixat med lite moneys. ikväll ska jag och nina plugga gaaalet. svenskaprov imorgon som jag totalt hade förträngt. men vi har bevisat att vi är ett bra pluggteam, så det är bara att kötta! en effektiv dag så att säga!
later guys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0