skulle behöva en deleteknapp

har varit så himlans duktig idag! visst känns det skönt när man kan säga så? för det kan jag faktiskt idag! har fixat hela stallet, ridit sune och thina (sune var mest galen och lycklig över att få skutta lite och thina var superfin!) och gjort en massa andra nyttiga hemmasysslor. idag älskar nog min mamma mig!

så därför kändes det välförtjänt att få komma hem till hannah och leka lite med henne! dock var hon nere och då är det så himla lätt att detdär dumma ångestspöket kryper fram. visst är det så att när man hela tiden sysselsätter sig med något, så tänker man inte lika mycket? har inte tänkt en endaste dum tanke, tills nu. inte för att det är hannahs fel eller så, det handlar bara om stämningen. haha, konsigt detdär. idag handlar allt bara om en dröm egentligen. fånigt va? jag vill ha en deleteknapp! så många andra verkar ju kunna stänga av saker (läs känslor) och ting, men inte jag. bajsjobbigt.

 

nu ska jag göra något vettigt. göra hannah lite happy och mig med på köpet! låter klokt va?

vi hörs sen. puss på er!

 



skulle behöva en kväll som denna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0