smile like you mean it

dålig uppdatering, pga en fullspeckad helg.
var ute på kålland med några goa vänner i fredags, badade jacuzzi och hade det allmänt trevligt. kvällen slutade på stadt och kvällen blev helt klart lyckad.
gårdagen var lika trevlig den! jag har så himla fina vänner. hann även med att rida thina, fixa i stallet och prova några sadlar till wilma. den nya modellen av bates såg ut att bli riktigt bra på henne, så vi får hoppas på det. tråkigt att vi inte kan komma igång pga att vi inte har någon sadel till henne! sadelproblem är jobbigt! hade även ett givande samtal med min moder. varför ska den kvinnan alltid ha rätt? haha! men nu ska jag gå vidare och inte bry mig om någon som, jag vet men kanske inte riktigt vill inse, behandlar en som luft. på något konstigt sätt är det så svårt att släppa taget, men det är värt det. det gör bara mer ont att hoppas.

just nu sitter jag hemma hos hänsi, som förövrigt kommer hem idag! kikar på idol och väntar på att rolle ska hämta mig. ska försöka hinna med att rida alla tre pållarna idag, sen ikväll blir det bara mys hemma framför top model och ensam mamma söker. ska bara njuta och känna att vi har en skön veckas lov framför oss. så skönt!
vi hörs ikväll! PUSS

 

you knocked me down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0