tårfyllda ögon som liknar monsuner

sitter och chillar med bettan, eller beryll som jag hade tänkt och börja kalla henne. nice va? liksom beryll, hur smexigt är inte det? men, har inte bestämt mig riktigt. ska bara uppdatera här, sen blir det råplugg all night long! naturkunskapsprov imorgon plus övriga 45846 läxor, inlämningar, och liknande. suck. ska hinna med och färga håret också, börjar bli så "urtvättat" nu (vilket jag tycker är det fulaste som finns om man är brunett).

ja, som ni kanske har förstått så blev det ingen tävling ikväll. förhinder, like always. har man 60 hästar hemma är det sjukt svårt att planera. hände en liten olycka, så vi får vänta på nästa tillfälle. jag som var så taggad! alltid tråkigt när det inte blir som planerat, men somsagt, det kommer fler tillfällen.

 

fast på ett sett var det bra att det inte blev något. nu hinner jag ju plugga. haha, typ lika roligt att plugga som att tävla? ja herregud. men nu ska vi ta tummen ur och vara duktiga som vi har varit hela dagen. jag och bettan har ju lagat en smarrig trerätters på matlagningen, pluggat till provet och pumpat på gymmet. en bra dag. självklart hoppas jag på en lika fin fortsättning. orkar inte mer deppigheter.

PUSS

 



dunkar lite fronda. känner mig så himlans nostalgisk. hela dagen har faktiskt varit nostalgisk. kanske därför det goda humöret? nina, hästbajs. höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0