vardagsmat

hann inte med att blogga igår. full rulle hela dagen! plugg på förmiddagen och prov på eftermiddagen. provet gick väll sisådär. dock skönt att det är gjort och ur vägen!

johan-träning med thina på kvällen, gick jättebra! hon var lite tjaffsig i munnen bara, men tänderna ska kollas. annars hoppade hon jättefint och jag red faktiskt bra. fick med oss lite bra övningar som är bra för henne hemma. förstår inte varför jag har haft lite ångest för att rida stor häst förut? underbart. johan ser fram emot att få se wilma också. spännande!
och min lilla suneponk. förstår inte vart tiden har tagit vägen? har haft honom i över fyra år nu. har (troligtvis) gjort våran sista tävling tillsammans, har förövrigt tävlat väldigt lite iår (tråkigt nog), och snart ska vi skiljas. det känns så himla overkligt. min prins.

snart kommer hanna och då blir det projektarbete. har tappat suget lite. varför kan vi inte bara ha lite flyt? har hunnit fixa praktikplats idag också. skönt. vet inte om jag ska hem och rida wilma och sune eller om jag ska stanna och prioritera pluggandet? är ju slutspurten innan lovet nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0