alltid samma visa

alltså, allvarligt talat. hur jäkla svårt kan det vara? det spelar ingen roll, så fort jag ska välja något så är det alltid lika svårt och jag drabbas alltid av beslutsångest. ILLA. och jobbigt om inte annat. just nu handlar det om morgondagen. ska jag hänga med till stockholm över dagen (eller åker inatt och kommer hem imorgon natt) eller ska jag stanna hemma och "hålla ställningarna" här själv och kirra myskväll? åh ångeeest! vi får se, har ju några timmar på mig att fundera. snark.

men, stockholm blir det iallafall på lörday! jag och pänsi ska leva loppan! wiho. favorit i repris så att säga. åker hem på söndag igen. och fredagen ser ut att bli en bra dag det med! fina dagar framför mig!

nu ska jag fortsätta och grubbla. min ångest och jag. snälla, hjälp mig!
greys får rädda mig so long.
PUSS 

Kommentarer
Postat av: ida rohman

kommer du till mig ikväll babe? :)

2009-10-02 @ 09:43:20
URL: http://princealberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0