att förlåta eller inte

det är alltid lika svårt. när man känner att man har blivit sviken av någon som man verkligen litade på. alltid, alltid, alltid lika svårt. men man ska inte stirra sig blind, alla gör vi misstag. vissa saker ska man kanske bara lägga bakom sig, men vissa är helt enkelt för svåra att glömma, de liksom skär in i hjärtat.

vet inte vad jag ville komma fram till, bara en tanke som ploppade upp. alla dessa tankar. ibland blir jag galen på mig själv. sluta tänk, gör som många andra, kör bara. ska nog bli mer åt det hållet. eller jag vet inte.

sitter uppe på BF och nördar lite med bettan! vi har haft matlagning nu på morgonen, vi lagade kyckling och ris, med currysås. smarrigt! nu ska vi plugga, faktiskt. sa till och med att jag ville plugga? tillbaks fick jag bara ett asgarv och en "vad-är-det-för-fel-på-dig?" min! haha. men ibland känner man peppen, då är det bara att köra. bäst att passa på medans tider är liksom!

historian börjar om typ tre timmar. efter det ska jag möta upp sandra och rebecka på rese! wiie! äntligen. kommer bli en bra helg, det vet jag!
vi hörs sen.
PUSS



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0