COMEBACK

ja, precis. tänkte göra ett tappert försök och komma tillbaka igen! känner suget, då brukar skrivandet flöda! har gått en och en halv månad sedan sist, typ, så det var längesen sist nu!

mycket har hänt sen sist, mest bra saker såklart! tur. har verkligen behövt lite flyt. men, det var då och nu blickar vi framåt. jag har haft ett underbart, galet och oförglömmligt sommarlov, och nu är det bara ett enda år kvar i skolan. galet. förstår inte vart tiden tar vägen?

har haft en fin helg. i fredags åkte jag till stockholm med några bruttor från norrland, och andré med såklart, får inte glömmas! lite party och mycket håkan i fredags (behöver inte säga något, lika fantastisk som vanligt) och på lördagen blev det lite chill på stan innan jag åkte hem till lich igen! gårdagskvällen var crazy! låg i sängen 06.15, sen är resten historia. punkt slut.

idag har jag varit med min moder hela dagen, övningskört och ridit alla hästarna. blir en tidig kväll ikväll. veckan börjar alltid lika underbart med skola från åtta till fyra. yey, jättekul. ska förmodligen till johan och skutta med sune. blir ingenting på tisdag då både stina och wayenne startar.

nej, nu säger jag godnatt. godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0