det blir vad man gör det till

sitter hemma hos fröken högman, min lilla bettan. hon håller på att snygga till sig lite för tillfället! själv har jag ingen ork eller lust. är fortfarande grinig över att min kära vän är borta. eller borta och borta, snodd rättare sagt. pratar såklart om min cykel. ska bajsa på den som snott den. åh, jag gråter floder. rip bikieeee. eller, jag ger inte upp. blod, svett och tårar, sen ska du vara hos mig igen!

ser fram emot en fin fredagskväll. vad den har att erbjuda så blir det bra. gött med helg så att säga!
har ingen motivation till att skriva någonting mer nu heller. sorry.
återkommer senare, förhoppningsvis med lite mer motivation.
puss på er.



fina vän


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så kul snyggingar :)

2009-09-25 @ 17:18:44
Postat av: Anonym

från mig :P

2009-09-25 @ 17:19:24
URL: http://hannacharlottaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0