familylife

sitter hemma hos hannah och trycker med henne, carro och palm. eller dom två hannorna sussar så sött, bara jag och carro som sitter uppe. väntar på bättre tider typ. ny vecka, nya möjligheter? brukar man inte säga så? vi hoppas på det bästa iallafall. lite deppigt här för tillfället.

dagen blev iallafall inte som planerat. har tillbringat hela dagen med "min andra familj" här på solhagsvägen. gillagilla. har både storstädat och handlat lite käk. kollektivliv är grejer det. vi är lite som dom i en annan del av köping ni vet.

har även hunnit med lite andra grejer. mysigt. fast ibland är jag bara så jäkla dum. varför gör man saker som man vet att man egentligen inte borde? man vet innerst inne att det inte håller i längden, att man tillslut sitter där ensam. tillbaks på ruta ett liksom. men, man lever bara en gång, så jag antar att man ska ta risker? det finns ju bara två alternativ, antingen lyckas man, eller så faller man. jag ska fan inte falla. inte en gång till.

som sagt, imorgon är en ny dag. har en fin vecka framför mig. på torsdag kommer tre, förhoppningsvis fyra (!!!) underbara tjejer ner hit till lidköping. då försvinner bekymmrena för en stund iallafall, det vet jag. åh vad jag längtar. håkan på fredag med, det kan ju inte bli mycket bättre. älskade, älskade håkan.

man ska se livet från den ljusa sida.
godnatt vänner.



finaste lilla hjalliboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0