get over it

inte bara jag som har varit en oansvarig bloggerska, utan det är även blogg.se fel att det inte har blivit någon uppdatering på ett tag. dom har inte viljat leka med mig eller nått. har i vilket fall som helst inte funkat på ett par dagar. men, inte gräva i gammal skit, nu är jag här igen!

har hänt mycket sen sist! sandra och rebecka spenderade några dagar med oss här på lite sydligare breddgrader! som alltid, lika underbart. och, som alltid, lika sorgligt när dom åkte i söndags.
därefter har jag varit duktig och sovit hemma, tre dagar i rad! stolt över mig själv. har hunnit och varit iväg till johan med thina och sune också. thina gick superbra, sune med. dock kändes det lite vemodigt. sista träningen för johan med min prins. det gör ont i hjärtat att veta att det snart är dags att gå vidare. älskade du.
och sen, den största nyheten kanske? EMMA JOHANNA OLSSON HAR GÅTT OCH BLIVIT BRUNETT. efter över arton år som blond, så kändes det att det var dags med en förändring. är jag nöjd? jo det är jag. tack bettan för helpen!

idol nu, hör av mig snart.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0