högman och landén

är två av mina finaste vänner.

har som sagt spenderat i princip hela dagen på hästryggen, men på kvällskvisten drog jag mig in mot stan, där jag befinner mig nu. varit social med några homies, kikat på fotbollen och idol. som alla andra lidköpingsbor lär man ju vara spikad framför tvn och idol imorgon! gahzi, gahzi, gahzi! så himla kul! men i vilket fall som helst, har haft en fin onsdagskväll!

imorgon väntar en ny skoldag. en lång sådan också. åtta till fyra, och inte lär vi sluta en minut tidigare. matlagning, historia och moderna träningsformer? ja, det kunde ju ha varit värre.

uppstiging runt sjutiden imorgon, så det är snart dags att våldta kudden.
vi hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0