i don't know if i can yell any louder

sitter på skolan och, ja tro det eller ej, pluggar. jag hanna vanessa och temesgen är flitiga och sitter kvar, alla andra har "gått hem och jobbat". jo, det brukar låta så! tror inte att jag är ensam när jag säger att nio av tio gånger så blir det inte mycket pluggande! därför bryter jag trenden, stannar kvar och är duktig. bra va? blir nästan lite stolt över mig själv!

har inte blivit många timmars sömn inatt, har legat och vridit och vänt mig varannan sekund. förkyld och hostat så att det känns som att lungorna ska ploppa ut. så jag drar hem efter skolan, slänger i mig en massa god (ironisk) hostmedicin. ska hinna med att rida några pållar, städa rummet och förhoppningsvis plugga. sen blir det sängen i tid! har några timmar att sova igen.

förövrigt känner jag mig lite smått irriterad. varför ljuga en vän rakt upp i ansikten pga en sånn simpel sak? jävligt dåligt måste jag säga.
nu ska jag in i min egna värld, eyes on fire på repeat och fingrarna ska glöda här framför datorn. vi hörs ikväll.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0