i wont judge you

efter en lång dag väntar strax sängen.
jag och nina gjorde en smarrig frukost på matlagningen, på historian var vi flitiga och på moderna var jag och hanna duktiga och sprang runt träsket några varv, plus intervallträning! måste nog ha varit den flitigaste dagen på dethär läsåret?
red wilma när jag kom hem också, för första gången. underbara, älskade häst. hon är helt perfekt!
nu är mat, dusch och idol avklarat. ska läsa igenom naturkunskapen, har muntligt prov (?) imorgon, så kan ju vara bra att iallafall veta vad det handlar om! jag orkar inte.
nej, nu blir det ett ryck, en tidig kväll och peppning inför imorgon! spex, middag och utgång. kommer bli king!
PUSS OCH GODNATT



vill tillbaka till kreta, jappjapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0