i'm caught in between

just nu inväntar jag idol med spänning. min calleponk gick vidare igår, vilket var huvudsaken. ikväll håller jag framförallt tummarna för mariette! hon är grym! idolnörd? har bara inget bättre för mig, tror jag. borde plugga (som vanligt), så ska göra färdigt matlagningsuppgiften till och börja med. jag orkar inte.

efter skolan åkte jag och mamma till håkan för att kika på sadlar till wilma, fick med oss en stubben och en pessoa hem som vi ska prova. hoppas det är någon som passar! så himlans jobbigt när man inte hittar någon som passar.

förövrigt har vi bara sprungit med ettåringarna och sen har jag ridit thina. passade på att rida ut idag, eftersom det inte var "storm". är så trött på all blåst!

kommer med en uppdatering sen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0