jag steg och föll med skjutna vingar

just precis nu är det fetmys hemma hos fröken landén! jag hannah nina carro och ida chillar järnet och bara pratar om livet. ibland är det tur att livet faktiskt kan kännas lätt trots svåra stunder. och, allt känns faktiskt lättare när man är tillsammans med sina favvosar. jag har världens bästa favvosar!

dagen har förövrigt varit bra. stannade hemma från skolan, hade en jobbig natt. så jag och mamma har dampat hela dagen och myst i stallet. jag har trots allt världens bästa mamma. ridit thina har jag också gjort. hon gick kanon! känns så himla bra, framsteg varje dag. har bara henne och rida för tillfället, wilma har ingen sadel och sune ska få vila några dagar till. min lilla suneprins.

veckan ser annars ganska oviss ut. vill göra och hinna med så mycket. stockholm är iallafall spikat lördag-söndag, sen får vi se. kanske torsdag med, annars blir jag hemma själv. sällskap sökes isåfall!

nu ska jag återgå till mysandet. 
ha en fin kväll vänner.
PUSS

 

brownie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0