livet innan dig kunde jag utan och innan

ännu en måndag, en jobbig sådan också! man känner sig inte alltför peppad att gå till skolan och veta att man har en lång dag framför sig, från åtta till fyra, och speciellt inte när det är måndag. måndag ska vara en mjukstart, men icke. vi i BF3B får ligga i, här får man ingenting gratis inte! tur att jag har gulliga klasskamrater!

sitter just nu på dagens sista lektion. gör allt annat än vad jag borde göra. diggar lite musik och har tankarna åt ett helt annat håll. tänker på sommaren, vill ha tillbaka allt igen. tänker på mina vänner norrut, jag saknar dom. tänker på hur vissa människor beter sig, ska man inte behandla andra som man själv vill bli behandlad? tänker på att jag borde släppa saker och ting och gå vidare, men jag vet inte om jag varken vill eller kan. tänker på att jag inte borde tänka så mycket, utan jag borde börja jobba nu och släppa saker, lämna det bakom mig. livet är inte lätt, men det är dock tur att jag har människor omkring mig som gör det lättare, och kanske svårare med ibland?

så, nu ska jag lägga band på tänkandet, få tummen ur röven och börja jobba. nu! åker hem med halv fembussen, sen drar vi till johan och skuttar med den lille ponnyn bara idag! vi hörs ikväll.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0