myror i brallan

ja, det skulle man kunna säga att jag har. är så sjukt rastlös! visst, jag är typ alltid rastlös, men nu är det verkligen extremt. är inne i någon slags period tror jag? jobbigt i vilket fall som helst!

var hemma i några timmar, fixade med hästarna, red och sånt. mamma och rolle drog till färjestad och kollade på kebaben (haha, ja han kallas så, hästen alltså), och jag kände att jag skulle deppa ihop totalt om jag skulle sitta hemma helt alone (förlåt hjalle), plus att det är lite läbbigt att vara där själv, man vet ju aldrig vem som kan titta förbi, tjockisen på cykeln eller pundarna på andra sidan E20? dom älskar mig, så man vet aldrig! så hjalle, våran stora vakthund, får vakta huset själv ikväll. haha. själv drog jag till stan, rörde på fläsket lite och nu är jag hemma hos hannah. trött, men ändå galet pigg? jag är konstig.

hör av mig senare.
puss



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lite kyyyyyyligt idaaaaaag

2009-09-15 @ 14:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0