the only one who knows

hann inte med någon uppdatering, och har inte haft tid förän nu. har insett att de som blir storbloggare måste ha väldigt mycket tid över och självklart något som gör en till en intressant människa. eller ja, förutom alla patetiska småfjortisar. man läser ju enbart deras bloggare för att få sig ett gott skratt. tycker synd om en del faktiskt! antar att dom bara inte vet bättre.

kort skoldag igår, åkte upp till råda och fixade lite grejer med sommarjobbet, och sedan tillbringade jag resten av dagen i stallet. red alla pållarna och sånt. hann även med att städa OCH möblera om rummet. inte illa va?

idag har vi haft BF-dag, vårat team var grymt! dock kom vi tvåa, skyller på fusk. åkte hem, red och fixade stallet. tog bussen (eftersom jag är arton, men har inte kortet man borde ha vid detta laget, suck) och drog mig in mot stan. träffat en vän, och nu är jag hos hannah, med henne carro och jannebanan. en trevlig dag må jag säga.

imorgon kommer ett gäng norrlänningar. har inte fattat det än. ska bli funfunfun! håkan på friday, sen får vi se hur kvällen slutar. många som vill leka, många som jag vill leka med också. KÖRTKORT, KOM TILL MAMMA!!! tills dess tycker jag att västtrafik ska skärpa sig med bussar och tåg! skärpning.

nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag gosa med kudden!
puss på er.

Kommentarer
Postat av: anna

Tyvärr så kommer inte jag älskling. =( Förlåtförlåtförlåt! Det kändes inte som att det här var rätt tillfälle. Men jag lovar att komma en annan gång! SAKNAR DIG! PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS<3

2009-09-16 @ 22:55:35
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0