varför är det lättare när det är roligare?

ja, för har jag tillexempel två läxor så gör jag alltid den som känns lite roligare, fast den andre kanske är viktigare? puckat, jag vet. men, så är fallet idag. dock handlar det inte om två läxor, utan om kanske... fem? varför är jag bäst i världen på att skjuta upp saker? ibland tror jag att min mamma har rätt. och jag som skulle skärpa mig? så, nu ska det verkställas. innan jag gosar ner mig i sängen ska minst två saker vara färdiga. tagga emma.

kan förövrigt fortfarande inte smälta att jag är brunett. jag? brunett? känns asläbbigt att typ gå förbi en spegel, tittar alltid en extra gång för att det känns så konstigt. nej, sluttjatat.

PLUGGA. så var det.
godnatt med er. nu ser vi fram emot en fin fredag och en lika fin helg.
puss



jo, rätt sweet i sovande läge. höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0