all the right moves

lite lasse i lurarna, en dator och en fetinghög med pluggböcker. blandade känslor, men på något konstigt vis är jag glad ändå? snön får vi ju inte heller glömma. varför liksom?
tror att allt känns lite lättare nu när man börjar se ljuset på tunneln. har sjukt mycket att göra, men det känns ändå lättare än förut. underbart.
idag ska jag och min stora pålle åka och skutta lite för johan. eller okej, markarbete. wiho! alltid veckans bästa dag.
återgår till pluggbubblan ett tag till. puss!



lite sommar skulle inte sitta fel!

Kommentarer
Postat av: emily

Är en 21-årig tjej från Helsingborg som designar smycken. För mig är det viktigt med detaljer i mina smycken. Jag vill att varje smycke ska se exklusivt ut och utmärkas på sitt sätt.

Materialen jag använder mig av är äkta sötvattenspärlor, silverpärlor, ädelstenpärlor, snäckskal, glaspärlor, silvertråd, sidenband, läder m.m.

Har en egen hemsida där mina smycken finns: http://emilydesign.blogg.se/

Gå gärna in och skriv ett omdöme eller mejla mig om ni är intresserad av något smycke.

/ EmilyDesign

2011-05-05 @ 12:38:03
URL: http://emilydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0