unga hjärtan

saknar min kompis. tröstar mig med lite magnus weideskog och väntar in en ny dag.
annars har dagen varit helt okej. dagarna består inte av så mycket mer än plugg nu för tiden, men försöker hinna med så mycket jag bara kan. är lite skillnad att gå från tre till en häst på typ en vecka. tomt, men samtidigt ganska skönt nu när det är så mycket annat.
red wilma på ridbanan idag. mycket lösgörande och lite galoppbommar. hon gick jättefint, har blivit mycket lugnare och mer avslappnade. det är så kul när man ser att det går framåt! dock är det mycket kvar att jobba på, men varje framsteg är ett steg i rätt riktning! har börjar träna för johan på LRK, markarbete istället för hoppning. vi har valt det eftersom det är det som är prio ett för wilmas del, hoppa vet vi att hon kan. men det är mycket som behövs jobbas med på marken och framförallt psyket. har varit med en gång och det gick faktiskt riktigt bra. träning på onsdag igen! längtar! annars tränar jag hoppning privat för linda. linda är lugn och sansad och wilma får ta allt i lugn och ro. jättebra komb än sålänge! :)
imorgon väntar en skoldag från åtta till fyra. som de flesta andra dagarna. bor mer eller mindre där nu för tiden. haha.
godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0