behöver något antidepressivt

ÅH ÅNGESTHELVETESFAN.
ja, behöver något som gör så att jag kan släppa allt för ett tag. känns dock skönt att det inte har med någon annan att göra. har faktiskt inte haft sånn ångest på länge nu. duktigt! utan det är skolan som ger mig magsår och allvarliga gråtattacker. jag vill inte mer!  


1. jag vet inte vart jag ska börja

2. det är inte lätt att veta vart man ska börja när man inte ens vet allt som man har (dock vet jag att det är mer än 24986 saker)

3. projektarbetet kan gå och dö. kan man bara inte få skita i det eller?

4. har motivation till allt annat förutom just school
5. prestationsångest till tusen. kunde inte jag också blivit en sånn som nöjde mig med ett G?

och ingenting blir ju bättre av att jag sitter här uppe och har massa grejer på skolans inloggning som jag inte ens kommer åt. kul. fast eftersom skolan varit avstängd både idag och även imorgon, så hade det inte hjälpt så mycket heller för den delen. fan jag bryter ihop.

ska gå ut och lägga mig i snön, titta på stjärnorna och hoppas på bättre tider.

hejdå!


Kommentarer
Postat av: norea

förstår känslan.

det har alltid gått ganska bra i skolan och så, men så kommer alla dessa proven och sånt på en gång och man vet inte vad man ska göra.

men tänk såhär. du kan inte få mvg på allt. inte om du har ett liv också i alla fall. gör så gott du kan men nöj dig sedan.

slappna av, det löser sig!

2010-11-21 @ 18:15:40
URL: http://hosnorea.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0