du håller mig kvar i nått jag lämnat

varenda jäkla gång som jag tar mig tid för att uppdatera, så går det inte. typiskt blogg.se och typiskt min tur. men, nu verkar det äntligen funka!

snart har lovet gått, redan torsdag, och det känns helskumt. varför flyger tiden iväg när man inte vill?! men har tagit vara på lovet ändå tycker jag. haft en sjukt galen helg, så himla kul! har hunnit med alla hästarna på bästa sätt och mina friends med såklart. har till och med pluggat lite, som jag även ska göra ikväll. bänkar mig framför tvn (OS såklart), så kan jag plugga samtidigt. jag kan faktiskt göra två saker samtidigt!

återkommer senare om inte blogg.se är fucked up again. har en hemlighet att berätta imorgon! spännande.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0