du släckte alla ljusen den natten

har haft en så sjukt rolig dag, och kväll med såklart! tar allt imorgon, long story som sagt.
jag är i sundvalll för alla som inte har förstått det än, åh så himla kuligt.
ska sova hos sandry och davvan inatt efter en händelserik kväll på memento. kim, hur kunde du tipsa mig om den skiten? haha. fast okej, vi hade kul ändå!
saknar mina coola homies hemma med för den delen. puss på er. glöm inte bort mig!!!
nu, sova somsagt. ska bara försöka intala mig själv att det inte är värt att sakna en idiot som dig först. fan. trodde jag skulle slippa tänka för några dagar, men icke. åh, "jag hatar att jag älskar dig" stämmer så jävla väl. okej, älska är väll inte rätt ord, men nått i den stilen. fan. varför skulle jag träffa dig? det blir jag, melissa horn och massa ångest inatt. inga dumheter inatt iallafall, är i säkert förvar.
haha, kommer nog ångra allt jag har skrivit imorgon. okej, inte allt. fan, jag vet inte vad jag har skrivit nu.
säger godnatt istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömmer aldrig min betto! föralltid

2010-02-20 @ 14:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0