min sune

jag vet. sjukt dålig uppdatering, men blogg.se fuckade i flera dagar, så till sist gav jag upp hoppet och sket i allt. men nu kör vi igen. back on track, för typ 464567 gången? äsch, tanken som räknas och nu kör vi ett race igen. hoppas att alla blir nöjda och glada!

har hänt mycket sen sist, like always. ingen idé att babbla upp allting. det enda som jag vill säga (till er hästgeeks) är att den första familjen har varit och tittat på sune. dom var jättegulliga verkligen! var längesen jag såg någon annan rida sune, har väll i och för sig bara sett två personer rida honom på över fyra år? mamma och matilda? haha, kommer aldrig glömma när matilda red honom, sune var helt crazy och det enda matilda tänkte på var att få upp hjälmen så det inte skymde hennes ögon. haha, vilken syn. good old times. men i vilket fall som helst så skötte sig ponkilonken bra och det gick faktiskt över förväntan. han är ju lite speciell som sagt. dom gillade honom, och som dom sa: "det är inte svårt att gilla någon som honom, man är bara fast helt enkelt". i know. känns bara så jävla sjukt allting. min lilla prins. kan inte ens tänka på det utan att det bränner i ögonen och det blir en stor fet klump i halsen. fyfan. varför utsätter man sig för sånt här? vi ska rymma iväg jag och han. min sune.
förövrigt på hästfronten så går det bra. thina går bra och wilma.. ja wilma. jag kommer aldrig i hela mitt liv få en häst som henne!

idag stannar jag kvar in town. har galet mycket i skolan, som vanligt. så måste beta av plugghögen tillsammans med bettan, som även måste färga min inte alltför fagra utväxt.
har förresten tagit ett stort steg idag. så himlans stolt över mig själv! allt praktiskt som påminner om dig är raderat, ett steg i rätt riktning. bra emma!

sist men inte minst vill jag bara säga grattis till rangen, som blir tjugo idag! plus till sändry! dock fyller hon inte år (för alla vet ju att hon är typ 92:a, hihi), men för en annan sak! wiho! 




repeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0