and all the time you were telling me lies

back again!
haft en riktigt bra helg tillsammans med min friends! dock är jag än idag mörbultad efter en lite incident med fröken högman. ska nog aldrig mer brottas på gator. haha, men kul var det!

nu är det tisdag, en lång sådan också. sjukt seg dag måste jag säga! kanske för att jag har lyckats blivit sjuk igen? suck. kunde iallafall inte gå hem från school eller så. det är bara bita ihop, har bestämt att jag ska bli duktig!

men ingen rast och ingen ro, kvällen spenderas tillsammans med skolböckerna. undrar bara vart motivationen har gömt sig? 
imorgon drar hannah till örebro, så ska flytta in där tills på fredag och leka med lille tille. som tur var ska nina nana med mig. hoppas jag. annars får jag släpa med mig någon annan. inte för att jag är så jävla mesig egentligen, men man vet ju aldrig vad som händer nu förtiden. ulrika kom ju ut till stallet och skulle gå in i sadelkammaren, och vad hittar hon där om inte en efterlyst brottsling? jag skulle fan dött. och jag menar, tille är ju ingen vaktkatt direkt?

meningslöst inlägg i en lika meningslös blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå hoppas jag? jag har ju sagt att jag ska sova med dig ditt jävla gäddhäng, sluta lipa!

2010-01-26 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0