bad day

är hemma i söder igen efter en härlig vistelse i mina gamla hemtrakter. hade en nostalgikick 24/7 i princip och det var så himla kul att träffa alla igen!

men nu har verkligheten kommit ikapp, skolan har börjat och vardagslunken är tillbaka. det enda positiva är väll vissa rutiner. spenderade gårdagen på hästryggen och senare på solhagsvägen med min favvosar.

idag har jag haft en riktig skitdag! började med att jag spillde smink på min nya vita tröja. smart. när jag väl var på skolan så visade det sig att jag hade en lektion, klockan tre. x antal timmar för tidig satt jag mig ner och gjorde lite nytta iallafall. bra för ångesten. vi fick sluta lite tidigare, så jag tänkte, att om jag springer så hinner jag med bussen. sagt och gjort. kutade mer eller mindre till bussen och hann precis med den. flåsandes fick jag sätta mig på typ den enda lediga platsen på hela bussen. såklart bredvid en hunk. typiskt? sen hann vi inte åka längre än förbi majåker, då går ju såklart bussjäveln sönder. haha, just my luck. så där sitter vi, en buss fullproppad med skolkids. sen är det en snubbe som jag bara ville döda. åh, jag har aldrig varit med om en mer irriterande människa. tillslut kom det en ny buss och efter ett tag var man i säkert förvar hemma i öttum igen. ridit wilma och nu ska det pluggas. vilken dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0