denhär gången kanske världen förstår oss

ingen uppdatering igår och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. förlåt. men, jag vara i dvala eller i något annat konstigt stadie mest hela dagen. ville både skratta och gråta, visste varken ut eller in. all denna ångest. haha, herregud. egentligen borde jag kanske bara skratta åt allt, men samtidigt. jaa, jag vet fan inte.

i vilket fall som helst hade jag en riktigt trevlig kväll på bowlingen med alla möjliga sorters vänner i fredags. det är väll huvusaken? detaljer behövs inte alltid.
och gårdagen spenderades på hästryggen, sedan hemma hos palm med henne, hannah och nina. den bästa medicinen mot ångest på samma dag. nog om ångest, idag är en ny dag och därmed nya tag.
har inte tid nu, ska springa till bussen! vi hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0