en svår och jobbig grej

har varit iväg och kollat på snabba cash! hannah, ida, david, petta och oscar var sällskapet för kvällen. trevligt! satt mest och dog igenom hela filmen. herr kinnaman är inte att leka med. och filmen i helhet var riktigt bra. bettan, du borde se den!

har inte bestämt mig för om jag ska gråta eller skratta mig till sömns, drömma om mr.idiot eller mr.kinnaman, men jag säger i vilket fall som helst godnatt nu, så håller vi tummarna för en lika bra morgondag!
puss!



hannah, you know what i mean! haha. nostalgi.



har ingenting att förlora egentligen.
en stor fet idiot, men på något sjukt sätt är du så mycket mer.
fan.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

vet mycket väl vad du menar, du är bäst och om han fattar nada kan han köra upp något för du kommerfå så jävla mycket bättre, TRO MIG

2010-01-21 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0