gör ett tappert försök

..att börja blogga igen. vi får se hur länge det håller i sig. nära och kära som vill hålla koll på vad som händer är väll motivationen skulle jag tro. plus att jag behöver det. tror jag. men ibland är det en bra medicin att få skriva av sig faktiskt.

nu börjar vi om från början och låter det som varit vara. sitter just precis nu i min farmors soffa och tittar ut på stora snövallar. -25. sjukt. men sundsvall, där befinner jag mig iallafall. älskade sundsvall. på nått konstigt sätt känns det konstigt att säga det, men fy vad jag har saknat allt (trots -25). blir så sjukt nostalgisk, vart man än är så har man minnen därifrån. galet. borde njuta av den tiden som jag är här nu, men börjar ändå räkna ner dagarna tills jag ska hem. inte för att jag inte vill hem, utan mer för att jag vill stanna OCH vara hemma. jävligt synd att man inte kan dela på sig. blandade känslor helt enkelt.

nej, nu ska jag sluta vara så deprimerad (som jag tydligen jämt är?) haha, vilket skämt.
vi hörs imorgon, ska lira kort med min asballa farmor och kanske invänta en kamrat.



favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0