here she go again

fattar fan inte varför jag ska envisas med denhär bloggen? men, jag kör på ändå. onödigt egentligen, men känns som något konstigt måste? whatever. 
ligger i soffan och dosar med harry och hjalmar. harry är som emil i lönneberga. precis som honom. kollar på blåsningen, så jäkla kul! blåsningen med ara abrahamian (?) var ju fan störd! haha!
har förövrigt tillbringat hela dagen ute i stallet. rolle är ju i france, så jag har varit hemma med mamsen hela helgen, typ. var ute med några friends i fredags och busade lite, men igår var det lugnt. ovanligt att jag är hemma en lörday, men det var faktiskt skönt! wilma var jättefin idag! tusan vad jag älskar den hästen. kommer igång med  hoppträning i veckan, ska bli kul!

återgår till tvtittandet nu.

puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0