i've met someone that makes me feel seasick

PH är avklarat för ikväll och det går bara inte att sluta titta! sandra, du missar verkligen något!
förövrigt så känns det skönt att denhär annars så kassa dagen snart är över. oturen har fortsatt exakt hela kvällen. haha, sjukt. ska snart resa mig från sängen och borsta gaddarna. en ny (LEDIG) dag imorgon. inget projektarbete för mig och hanna imorgon alltså. afrika sket ju sig, och allt annat med för den delen. nu vet vi inte vad vi ska göra och motivationen är som bortblåst. kul. fyfan vad livet är underbart ibland. istället ska jag mocka bajs och rida mina tre små pållar. sedan bär det iväg till stan för att uträtta en massa ärenden och tillsist ska man väll försöka röra på fläsket. stripaerobisk? heter det så? haha, ska i vilket fall som helst bli spännande...
godnatt kära vänner.



en emma och två hannor. en orginal och en med h på slutet. viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0